Image Alt

Ultratrail.hu

SALOMON UTH KISOKOS – LEGALÁBBIS GARMIN SZEMPONTBÓL.

Néhány jótanács a közelgő terep-ultraversenyhez.

Menet közben töltenéd az órádat? Ne felejtsd el a Beállítások/Rendszer/USB-mód-ot átállítani Garmin-ra!

(Ha USB háttértáron vagy MTP-n marad, akkor a töltő csatlakozása után az óra leállítja a rögzítést és elmenti az addigiakat, ami menet közben nagyon bosszantó lesz!)

 

Útvonalak egyesével az alábbi linkeken:

UTH (111km): https://connect.garmin.com/modern/course/269457410

Szentlászló Trail (84km): https://connect.garmin.com/modern/course/269457281

Szentendre Trail (54km): https://connect.garmin.com/modern/course/269457176

Visegrád Trail (30km): https://connect.garmin.com/modern/course/269457073

Twin Peaks Trail (22km): https://connect.garmin.com/modern/course/269456977

A pályákon a virtuális partner a szintidőre van belőve!

 

Akksi

Hosszút mész? Itt találsz tippeket a spóroláshoz:

https://www.garmin.hu/blog_akkumulator

 

Navigáció

Ha a fenti útvonalak egyikét feltöltötted az órádra, az alábbi videó segít eligazodni abban, hogy miképpen tudod azt elindítani, és mi az összefüggés a navigáció és a tevékenység rögzítése között, hogyan tudod a navigációt indítani/leállítani úgy, hogy közben a rögzítés zavartalanul pörögjön tovább:

https://www.youtube.com/watch?v=w7krnpdUp2w

 

Dombok és a mászás

Ha az órád támogatja a ClimbPro funkciót, és tracken navigálsz, akkor mindenképpen legyen bekapcsolva a szolgáltatás a profil beállításai alatt, hogy szépen lásd egyesével az aktuális emelkedőket! (Kompatibilis órák: Forerunner 745, 945, 955, 965, Fenix 6 és 7 (és közeli „rokonaik”), Epix (gen 2), Marq, Marq (gen 2)

 

Frissítés

Az UTH nem kényeztet 3km-enként frissítőpontokkal, ezért érdemes erre is alaposan felkészülnöd. Az órád abban is segít, hogy ne feledkezz meg egy kis folyadékbevitelről, gélről, vagy sótablettáról: https://www.youtube.com/watch?v=L7lB5SwPS_M

Sok sikert kíván a Garmin Hungary!